‘EVDE KAL E-TWINING DE KAL'

Yazdır
Paylaş
İlimizden 2 öğretmenin kurucusu olduğu ‘Evde Kal e-Twınnıng de Kal / Stay at Home e-Twing Stay at’ uluslar arası projesine yurtiçinden 10, yurtdışından da 11 olmak üzere toplamda 21 öğretmen proje ortağı olarak destek veriyor. Projeye yaşı 4-11 arasındaki öğrenciler hedefleniyor.
‘EVDE KAL E-TWINING DE KAL'
İlimiz Korucuk İlkokulu 2-A Sınıfı Öğretmeni Senem Dikici Topaloğlu ve Ada Anaokulu Müdür Yardımcısı Emine Akmeşe’nin kurucusu olduğu ‘Evde Kal e-Twınnıng de Kal / Stay at Home e-Twing Stay at Projesi ile korona virüs nedeni tatilde olan öğrencilerin evde eğitimlerine devam etmelerini sağlamak aynı zamanda bu süreçte de velilerin de çocuklarına destek vermelerini devam ettirmeyi amaçlıyor. TOPLAMDA 21 ÖĞRETMEN PROJE ORTAĞI OLDU Proje ile ilgili açıklamada buluna Korucuk İlkokulu Öğretmeni Topaloğlu, hayata geçirdikleri projeye şu anda Ülkemiz genelinde 10 farklı şehirden öğretmenin destek vermesinin yanı sıra, ülkemiz dışında Azerbaycan2, Uktayna 1, Romanya 2, İtalya 2, Ermenistan 1, Polanya 1, Arnavutluk 1, Gürcistan 1 olmak üzere 11 yabancı ortağın bu projeye destek verdiğini belirtti. 4-11 YAŞ GRUBUNDAKİ ÖĞRENCİLER 4-11 yaş grubunda ki öğrenciler için son derece yararlı olacaklarına inandıkları ‘Evde Kal e-Twınnıng de Kal’ projesi hakkında kısaca bilgi veren Sınıf Öğretmeni Topaloğlu; ‘Koronavirüs (COVID-19) nedeniyle çocukların kendileri, aileleri, arkadaşları, sevdikleri ve yakınları için endişe, kaygı, panik ve korku yaşaması oldukça olağandır. Bu süreçte çocuklar medya, sosyal medya ya da internet üzerinden bulaşıcı hastalık salgını ile ilgili haberleri izlemekte, tartışmalara kulak misafiri olmakta, alınan önlemleri gözlemlemekte ve ev içindeki değişikliklere tanık olmaktadırlar. Dolayısıyla çocuklar da yetişkinler gibi stres, endişe, korku, şaşkınlık ve üzüntü hissedebilirler. Salgının gerçekleştiği yerden uzakta yaşıyor olsalar bile ya da hastalanma riskleri hiç yoksa bile çocuklarda stres, kaygı ve hatta panik ortaya çıkabilir. Projemizde öğrencilerimizin kaygı sürecini azaltmak, evde oldukları süreçte çeşitli etkinlikler planlayarak öğrenimlerini devam ettirmektir. Aynı zamanda ailelerimize rehber olarak onlara bu zorlu süreci çocuklarıyla geçirirken kaliteli zaman dilimleriyle yönetmelerini sağlamaktır’ ifadelerini kullandı. HEDEFLER Proje ile; Öğrencilerin pandemiden kaynaklanan kaygı sürecini azaltma, Öğrencilerin eğitimlerine devam etmelerini sağlamak, 2023 Eğitim Vizyonu ışığında evlerde tasarım beceri atölye etkinliklerine devam ederek yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 100. Yılı’nı coşkuyla kutlamak, Kültür unsurlarımıza dikkat çekmek, Milli Bayram bilincini oluşturmak, Manevi değerlerimiz konusunda farkındalık oluşturmak ve bunun gibi daha bir çok konuda öğrencilerin gelişimlerine yardımcı olacak faaliyetlerde bulunmak amaçlanıyor. ÇALIŞMA SÜRECİ Gerçekleştirdikleri projenin ilk etapta bu eğitim-öğretim yılı sonuna kadar devam edeceğini ifade eden Sınıf Öğretmeni Topaloğlu, açıkladıkları proje kapsamında hedef kitle öğrencilerin Nisan, Mayıs ve Haziran ayları içerisinde gerçekleştirmeleri gereken aktiviteleri ayrıntılı olarak açıkladıklarını, evde kalan bireylerin bu süreçte var olan gerek Milli Bayramlarda gerekse özel günlerde ne gibi etkinlikler yapabileceklerini ve velilerin ve öğrencilere Covid-19 salgınından korunma yolları ile ilgili bilgilendirici video, yazılı kaynaklar paylaşılacağı belirtildi.
HABER ETİKET :
HABER ETİKET :
[3 Gösterim]
[Tarih (yy/aa/gg) : 2020-04-14]
Adınız :
E-Mail Adresiniz :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu :    
   
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ
İhale ilanı
İhale ilanı
E-GAZETE