Ajda Pekkan bizi uyarmış meğerse! - Murat YILMAZER

Yazdır
Paylaş

Eklenme Tarihi : 22 Mart 2022, Salı 12:43:58

Eyyy ABD, biz ne Iraklıya ne Suriyeliye ne Arabistanlıya ne Rusya’ya ne İsrail’e, Almanya’ya, İtalya’ya ne de Fransa’ya benzeriz.
Ajda Pekkan bizi uyarmış meğerse!
 Senin kulun kölen değil bu ülke. İşte atalarımız o zamanın koşullarına göre okyanus ötesine gelselerdi sen oradan bize emir veremezdin, bu ülke senin oyuncağın değil! Siyasilerde eski CIA başkanının ‘S400’leri Ukrayna’ya verin biz de F35’leri verelim’ demesinde halen sessizlik hakim. Kardeşim bu çakal ABD millete neden cevap vermiyorsunuz, yoksa siz de mi benim gibi adam yerine koymuyorsunuz ABD’yi? Eğer öyle ise eyvallah! Şimdi gelelim bizim arabuluculuk meselesine. Yarın bunlar döner başka tarafa. ABD’nin kurnazlığına bak, bizi nasıl Rusya ile düşman etmeye çalışıyorlar! Kardeşim bizim ülkenin konumunun önemi artık daha fazla arttı. Çünkü Asya, Ortadoğu, Afrika karayolu ulaşımında bize mecbur, bu nedenle konumumuzu iyi bilelim. Yani savaş oldu da o kadar devlet adamı bize neden geliyor, çünkü geçiş güzergahımız Avrupa’nın can damarıyız.  Fakat bizi bir yerlere çekmek istiyorlar. Ancak bizim buradan menfaatimiz ne olacak ona bakalım. Bakın Ukrayna’ya, Avrupa Birliği’ne hemen alınmaya başlandı, müzakereler yapılıyor. Biz de 65 yıldır kapıda bekliyoruz. Kısacası bizi almazlar bu Avrupa Birliği’ne. Onun için Cumhurbaşkanımızın dediği gibi ‘bizi Avrupa Birliği’ne almanız için savaş mı olması gerekiyor’ dedi ya valla ne savaşa girelim ne de Avrupa Birliği’ne. Avrupa Birliği’ne girsek yaşlı Avrupa’ya biz bakacağız onun için ne şiş yansın ne kebap. Biz çekimser kalalım, kalalım ki nasıl bir millet olduğumuzu bilsinler. Yarın başımıza bir hadise gelince valla bu ülkelerin hiç biri bize sahip çıkmaz, bunu da unutmayalım, durum bu. Biz ekonomimize bakalım. Millet sıkıntıda. Denildi ki ‘Mart’ta iyileşme olacak, enflasyon düşüşe geçecek’ denildi yükselmeye başladı, biz kime inanacağız. Akaryakıt zammı demek her şeye zam demektir, onun için elimizden geldiği kadar sondaj ve arama yapmamız gerekiyor. Bir de işin garip tarafı Irak sınır petrol fışkırıyor, İran sınır petrol fışkırıyor, Suriye ona keza, Ermenistan ona keza, Rusya ona keza, yahu bu bizim sınırlardan hiç mi sızma olmuyor petrol yönünden, biz de neden yok, ülke olarak beddualı mıyız acaba! Ecdatlarımızdan Ajda Pekkan ‘aman petrol canım petrol’ diye şarkı söyledi Eurovision’da 15. Oldu, 1985’li yıllarda demek ki Ajda hanım bugünleri görmüş ki ‘petrol’ diyerek uyandırmış fakat ses yok! Saygılar…

 

Adınız :
E-Mail Adresiniz :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu :    
   
Diğer Murat YILMAZER Yazıları
E-GAZETE